|
 | NEG OPINA: A ÚLTIMA |  |
 | RGE 83. CREADORAS DE CONTIDO |  |
 | RGE 82. CULTURA, TERRITORIO E SOCIOEDUCACIÓN |  |
 | SECRETARIADO |  |
 | Como asociarse? |  |
Para asociáreste podes cubrir este formulario e envialo á nosa sede nacional.
|
|
 | XXXIII ENCONTRO ESTATAL DE MRP |  |
 | Contacta con nós |  |
 | GARABULLIÑO |  |
 | SOBRE O PLAN DE USOS DAS TORRES DE MEIRÁS |  |
 | Materiais didácticos e experiencias educativas innovadoras |  |
 | Actas do IV Congreso de Patrimonio Etnográfico |  |
 | A fenda dixital - 2012 |  |
 | A educación no rural en Galiza |  |
 | A Escola, ¿Punto de encontro entre o profesorado e educadores/as sociais? |  |
 | A elaboración e adaptación dos materiais curriculares |  |
 | Actividades e recursos educativos dos museos de Galicia |  |
|
 | NOVAS |  |
ROTEIRO "PAPEL DE ESTRAZA" - ILLA DE AROUSA
Asasinatos, malleiras, mulleres rapadas, depuración de mestres, guerra e multas, e a proclamación da República Federal Independente na Illa de Arousa. Baseado no seu libro “Papel de estraza”.
O sábado día 21 de maio de 2022, de 10 a 14 horas, acompañados por Fernando Salgado e Juan Otero, percorreremos a illa de Arousa para revivirmos os lugares onde un grupo de veciños decidiron proclamar a República Independente na Illa de Arousa, na madrugada do 7 ao 8 de outubro de 1934, na taberna local O Nicho, como consecuencia da convocatoria dunha asemblea sometendo a votación a celebración dunha folga xeral para o luns día 8 de outubro, especialmente como protesta polas condicións de traballo que se daban nas empresas conserveiras locais. Dous anos despois sufriron as consecuencias da barbarie fascista, o que lle custaría a vida á maioría deles.
A forxa dunha forte conciencia social de clase afunde as súas raíces na dureza da vida diaria nunha illa abandonada por todos, na que a forza do colectivo resultou fundamental para superar as traxedias e os obstáculos.
A contextualización dos acontecementos que cambiaron a sociedade, tanto no ámbito autonómico como no estatal e o internacional, remóntase ao pasado, segue a evolución da Illa de Arousa e reflicte os actos da vida diaria, o traballo, as festas, os naufraxios, o empuxe dos mestres para converter a educación nunha catapulta cara á igualdade, o protagonismo das mulleres e as reivindicacións dun pobo tan admirado por aqueles que coñeceron o mundo desde unha visión cosmopolita como marxinado polos gobernantes que tiñan o deber de atender as súas xustas demandas.
(ler máis)
|
|
|
|
 | Buscador |  |
 | XVIII XORNADAS INTERXERACIONAIS RURAIS DE CABREIROS |  |
 | Tamén estamos en... |  |
 | ROTEIRO "PAPEL DE ESTRAZA" |  |
 | XIV PREMIOS EDUCACOMPOSTELA |  |
 | III XORNADAS DE ANPAS NO RURAL |  |
 | TRABALLANDO A IGUALDADE |  |
 | XIII SEMINARIO DE AVALIACIÓN DE MATERIAIS DIDÁCTICOS |  |
 | XI SEMINARIO SOBRE A MEMORIA |  |
 | V CONGRESO INTERNACIONAL A FENDA DIXITAL |  |
 | EDUCAR PARA A PAZ EN TEMPOS DE PANDEMIA |  |
 | REDE GALEGA DE EDUCACIÓN E DESENVOLVEMENTO RURAL |  |
 | XXXII ENCONTRO (virtual) DA CONFEDERACIÓN ESTATAL DE MRP |  |
 | CALENDARIO 2021 |  |
 | NEG OPINA LOMLOE |  |
 | NEG OPINA LINGUA |  |
 | XI SEMINARIO OBRADOIRO DE AVALIACIÓN DE MATERIAIS DIDÁCTICOS |  |
 | IV XORNADAS DA TERRA DE MIRANDA |  |
 | XXXIV ENCONTRO GALEGO-PORTUGUÉS DE EDUCADORES/AS POLA PAZ |  |
 | Manifesto ante a presenza militar nas actividades dos centros escolares |  |
 | XXXII ENCONTRO DE MRP |  |
 | POR UNHA ESCOLA PÚBLICA E LAICA |  |
 | PROPOSTAS DE TRABALLO "CASTELAO MAXISTRAL" |  |
 | RECOÑECEMENTO A SUSO JARES |  |
 | XXV ANIVERSARIO NEG |  |
 | NEG e a lingua (1983-2008) |  |
 | ENGÁDESTE? |  |
 | Modelo de Normalización defendido por NEG |  |
|
|